Tjohoj

Jag har just nu i huvudet en super idé till en bild. Jag har redan tagit korten och nu ska jag bara fixa till det och redigera.
Alla har nog varit med om att man har haft en super idé i huvudet och sen när man utför den så blir det pannkaka av allt. Det vill jag verkligen inte att detta ska bli, nu hade ju jag inte den bästa modellen (jag var min egen modell) och ingen stod bakom kameran( jag hade självutlösaren på). Jag tycker att det nästan att det aldrig blir bra med självutlösare för jag vill styra hur korten ska bli, men men bilden / idén kommer upp i eftermiddag eller ikväll. För jag behöver klippa och klistra och ändra hit och dit för att få bilden jag hade i huvudet.
Ha det gött så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: