Smått och gott

Om Askelyckans lilla inlägg, jag skulle lägga in en fin bild på en klocka men blogg appen dampar och man kan inte ladda upp några bilder men här kommer bilder ändå...





Här är jag i mina nya påsk kläder ^^ och Vera tog bilden



Och idag var vi i TEGNER gallerian och det var ansiktsmålarem, Vera bad dem måla henne och resultatet blev...


Irma målade en liten flamingo på kinden men jag fick inte fota henne :(

OCH snart ska vi iväg och bowla med familjen Albin(stavningen)  från Stockholm och sen ska vi ha påsklekar och äggjakt, det ska bli najs (y)

Ikväll kl: 21.55 är det Harry Potter och Halvblodsprinsen på någon kanal på TV

Ha det gött och ät er tjocka på allt påskgodis.

OCH jag redigerar inte mina foton... Bara ibland och jag fotar med avstängd blixt för jag gillar inte hur korten blir med blixten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: