Hemma

Nu har jag kommit hem från en underbar övernattning med innebandylaget. Först så gick vi på boda borg            
Sen när vi kom hem fikade vi mumsiga bullar och kärleksmums... MED SAFT 
och spelade fotboll (även om vi är ett innebandylag)
Sen snodde kompisarna kameran och tog ett par riktigt fina kort
NOTERA: JAG ÄLSKAR ER <3
Sen så gick vi ner till havet och fotade
Sen grillade vi marshmallows och det gick så där, det var mini marshmallows så var och varannan person fick svarta marshmallows ^^
Ursäkta för den lite suddiga bilden men men jag hade inte mitt stativ med mig :D
Jag har haft det asa gött och längtar till varbergskuppen näst, nästa vecka...!
Hejdå alla bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: